יום שני , מאי 20 2024
מבצעים

מרגש אחרי שאיבדה את 2 ילדיה רונית ילדה בת.

(איציק זוארץ)

שלוש שנים חלפו מהרגע שבו נהרסה משפחת מעול מאשקלון. זה קרה באחד הלילות באוגוסט 2019, האחיות ירין, תהל ואדל יצאו לאסוף את בן זוגה של ירין בת ה-19 מחתונה באזור, לאחר ששתה. בדרך חזרה, ממש לפני שהגיעו הביתה, הרכב התנגש בעוצמה בעץ. תהל נהרגה במקום, ירין ואדל נפצעו אנושות. בהתחלה סברו במשטרה שבן הזוג הוא שנהג, אך הוא טען שאינו זוכר והתיק בהמשך נסגר.

בבית החולים החלה המלחמה על חייהן של האחיות, אבל כעבור כמה שעות משפחת מעול קיבלה עוד בשורה מרה, גם ירין בת ה-17 לא שרדה. הן איבדו את שתי הבנות, והשלישית אדל בת ה-14 נותרה בין חיים למוות.

אדל עברה שיקום ארוך ומפרך בבית החולים תל השומר, עד שהחלה לדבר ולעמוד על רגליה. זה היה גם הזמן של תמיר ורונית להחליט לאן הולכים החיים שלהם, איך מטפסים למעלה, מהבור הכי עמוק, היום הם מדברים על זה בפעם הראשונה.

רונית מספרת: “אנחנו מאוד מתגעגעים לירין ולתהל, הן כל רגע וכל שנייה בלב שלנו, בכל מהלך הכי קטן, גם בחדר ניתוח לא ביקשתי כלום, ביקשתי שרק ירין ותהל יהיו איתי, זה מה שביקשתי. שיעבור הכול בשלום ואחזור בשלום לאדל ואורי הביתה ועשינו את זה”.

למרות הסיכונים והחשש, הם החליטו ללכת על זה ולפני חודשיים, בגיל 51, רונית ילדה את אורי, הבור העמוק התמלא מעט. רונית אומרת כי היא חששה להביא אותה לבית עצוב. “כל היום הייתי בוכה. זה משהו שהייתי חייבת היא מרפאה לי את הלב ואת הנפש”.

תמיר אמר: “היינו 100% באבל ולאט לאט, זה עלה. הגענו להחלטה וברוך השם יש לנו ילדה מתוקה. מקווה שתיתן אור לאחותה, שתיתן אור לאמא שלה, שתיתן לי קצת אור”.

כדאי לקרוא

טסלה חשפה רובוט למטלות הבית

האם הגיע הסוף לכאבי הגב בזמן הספונג’ה? חברת טסלה חשפה רובוט מתוצרתה שאמור בעתיד למלא …

דילוג לתוכן